luni, 22 iulie 2019

Bright Star: Un acont al deschiderii inimii sale


Bine ati venit dragilor! 


Un articol vechi postat pe site-ul Golden Age of Gaia, care va poate aduce un pic de lumina despre ce vine.


Bright Star: Un acont al deschiderii inimii sale 



Multe surse canalizate sunt în consens cu prezicerile unui eveniment brusc, care se apropie în conștiență - Sursele Blossom o numesc impactul unui val solar; Sursele lui Linda o numesc o deschidere a inimii planetare. Alții au nume diferite pentru asta.
Am vrut să repet experiența de iluminare a lui Bright Star, deoarece a inclus o deschidere a inimii. A fost fie o experiență de iluminare a patra chakra, fie a șaptea. Ambele ar include o deschidere a inimii. Ambele ar fi temporare.
Aici este Bright Star descriind o zi la birou ... care sa transformat într-o zi să-și amintească.

"Bright Star: Un cont de deschidere a inimii", 29 decembrie 2017, la http://goldenageofgaia.com/?p=291639.

Am fost în biroul meu, așezat la computerul meu, când am simțit că energia crește. În primul rând, am simțit o prăjire în picioare, care mi-a crescut peste spate de-a lungul coloanei vertebrale până la frunte. A fost foarte plăcut și m-am relaxat. Dintr-o dată, chakra mea rădăcină sa deschis și energia curgea de acolo de la fiecare chakră din corpul meu, conectându-i pe toți și lăsându-i să vibreze.
Întregul corp mi-a fost plin de o lumină strălucitoare, de aur, care emana ca flăcări din toate părțile corpului meu. Energia a urcat în chakra mea de coroană și a existat o legătură puternică între al treilea ochi și spatele capului meu.
Am simțit că fiecare atom din corpul meu era conectat cu tot ce era și se topea cu Universul. Am fost parte din tot ceea ce este. În acest moment, m-am simțit puțin amețit, dar senzația era atât de confortabilă încât am lăsat procesul să curgă și nu aveam nici o preocupare. Până la următorul lucru ...
Dintr-o dată, inima mi sa deschis și prin asta, vreau să spun că a fost ca inima mea a explodat. Inima mea a fost inundată de un val imens de lumină, o lumină strălucitoare de aur, pe care nu o pot descrie pur și simplu. Dar voi încerca tot ce pot.
Am simțit instantaneu că tsunami-ul iubirii mi-a lovit inima și la început am fost atât de îngrijorat de acest sentiment puternic din inima mea, încât credeam că am un atac de cord.
Din fericire, am avut "antrenorul meu online" (Steve), care mă ajuta în această experiență și mi-a dat un indiciu valoros, doar pentru a vă relaxa și a lăsa procesul să se întâmple deoarece aceasta a fost o experiență de iluminare și nu un atac de cord (vă mulțumesc din nou, Steve!).
Tsunami-ul dragostei ma lovit atât de mult încât, în aceeași secundă, toate preocupările mele, mânia, suferința, ura și toate celelalte sentimente neplăcute, care mă deranjau de atât de mult timp, au fost spălate complet. (1)
Toate aceste sentimente au fost înlocuite de iubirea pură și, pentru prima dată în cei 45 de ani, am experimentat Iubirea în forma ei cea mai pură. (2) Tsunami-ul iubirii a fost o curățire completă a "sistemului meu". O resetare a ființei mele. După o oră sau cam asa ceva, Tsunami-ul se ridică, lăsându-mă în pace și dragoste. ...
Pentru prima dată în viața mea, pot declara cu sinceritate: Sunt fericit, plin de bucurie și plin de iubire pentru viață. Sunt atât de recunoscător că fac parte din planul mamei și doresc să merg împreună cu trenul ascensiunii. Sinele meu vechi a dispărut. Sunt prezent în Momentul Acum și când gândurile mele deviază, observ acest lucru foarte devreme și pot accesa din nou Momentul Acum din nou. Sunt fericit. Eu sunt.
Te rog, Spirit, acesta este cel mai bun dar pe care mi-ai fi putut-o oferi și e ca un drog: Te rog, dă-mi mai mult!

Mama Divină într-o lectură personală cu Bright Star prin Linda Dillon pe 29 ianuarie 2019

Ascensiunea voastră nu este amânată. Ați facut deschiderea inimii inițiale. V-ați făcut munca. V-ați uitat la haos și înțelegere. Nu se angajează cu haosul cu furie, teamă și indignare, ci pur și simplu observând, înțelegând că aceasta a fost o parte a tragediei umane, dar nu s-a angajat pe deplin în ea. Deci, da, sunteți gata, Dulce Unu.
Note de subsol
(1) Steve: Tsunami-ul iubirii ne îndepărtează îngrijorările și preocupările, lăsându-ne puri pentru timpul în care trăiește experiența.
(2) Dragoste transformatoare sau super-dimensională.
Sa fiti iubiti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Esti pe cont propriu

Anul 2020 a fost un pic diferit de ceea ce ai trait pana acum. Si vreau sa va spun fara sa va sperii ca lucrurile se schimba tot mai mult, p...