luni, 22 iulie 2019

Aceasta este ceea ce vine

Bine ati venit dragilor!

Acest articol este in legatura cu cel postat anterior si incearca sa ne lamureasca referitor la ce sa ne asteptam.


Aceasta este ceea ce vine


Chiar și la această dată târzie, când nu mai trăiesc plinătatea tsunami-ului iubirii, tot mi se păstrează tot ceea ce simt.
Dorința mea dorește. Atracția mea față de lucruri are în spatele ei aroma iubirii. Chiar și răgușeala mea în aceste zile este doar singurătatea pentru ea.
Nu mă înțelege greșit. Știu că torentele dragostei trăiesc în inima mea, așa că nu mă uit în afară pentru asta. Deși este binevenit.
De ce inima noastră se închide după o experiență spirituală? Asta face până la Sahaja. (1)
Stiu de ce. Vasanas, modele, interese ascunse, toate capcanele unei minți aglomerate și deseori negative. Acestea sunt obstacolele pentru un spațiu deschis, neutralitate, normalitate.
Normal este o stare de ființă care reflectă designul original al individului - nevinovăția, puritatea și compasiunea acestuia. Normal este modul în care a fost creat complexul corp / spirit pentru a fi folosit. Normalul este echivalentul spiritual al modelului Adam / Eva Kadmon al corpului fizic. Cum a fost conceput omul original.
Aruncați toate vasanele etc. cu gunoiul și nu mai rămâne nimic de făcut. În spațiul care a mai rămas, dragostea, adevărul, pacea, bucuria și fericirea apar. Ei bine, ar trebui oricum.
Dar nu pentru mine, se pare, spun, ca sa-mi iau Kleenexul.
Groaza mea este pentru iubirea transformatoare. Nerăbdarea mea este că vreau să simt atingerea vieții. Toate urmele mele de ne-usurinta inapoi la durere pentru acest tip de dragoste.
Am crezut că Bright Star l-a capturat:
"Tsunami-ul dragostei ma lovit atât de mult încât, în aceeași secundă, toate preocupările mele, mânia, suferința, ura și toate celelalte sentimente neplăcute, care mă deranjează atât de mult timp, au fost spălate complet.
"Toate aceste sentimente au fost înlocuite de iubirea pură și pentru prima dată în cei 45 de ani, am experimentat Iubirea în forma ei cea mai pură. Tsunami-ul dragostei a fost o curățire completă a "sistemului meu". O restituire a ființei mele. "(2)
Absolut, Bright Star. Știu ce spui.
Acest tsunami interior mi-a îndepărtat toate preocupările și îngrijorările. Le-a descoperit de la mine fără avertizare de o secundă, pentru a fi înlocuită de o Iubire, așa cum nu-ți poți imagina în această vibrație densă. Nu există nimic pe Pământ ca asta, ca să spun așa.
Nu este găsită aici. Avem o expresie: "Este din această lume". Ei bine, doamnelor și domnilor, dragostea pe care Bright Star o îndreaptă este în afara acestei lumi.
Această dragoste este ceea ce căutăm cu toții. Oamenii care sunt capabili să trăiască în ea pe deplin și permanent se spune că sunt înălțați. Si noi vom fi.
Dar asta este: Să trăim în Oceanul Iubirii pe care tsunami-ul interior ne dă, pe deplin și permanent, este ceea ce ne așteaptă. Fă ceva. Nu face nimic. Aceasta este ceea ce vine.
Note de subsol
(1) Sahaja samadhi, moksha, mukti, eliberare, o deschidere inimii deplină și permanentă și culminarea Înălțării noastre.

(2) "Stea strălucitoare: contul deschiderii inimii sale (reprodusă)," 20 iulie 2019, la http://goldenageofgaia.com/?p=301989 .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Esti pe cont propriu

Anul 2020 a fost un pic diferit de ceea ce ai trait pana acum. Si vreau sa va spun fara sa va sperii ca lucrurile se schimba tot mai mult, p...